منتدي الفارس
السلام عليكم
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتدي الفارس
السلام عليكم
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتدي الفارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفارس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مهم نت

سوف يتم تحويلك تلقائي فضلآ انتظر

نكت جميلة جدااااااااااا

كاتب الموضوعرسالة
ساحره القلوب

ساحره القلوب

نكت جميلة جدااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميلة جدااااااااااا   نكت جميلة جدااااااااااا Emptyالسبت مارس 14, 2009 11:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم
يا شباب انا جايب نكت بس اية لوزززززززز

1-مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

2-مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

3-مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

4-مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

5-مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى

كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله)

6-واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

7-مرة مدرس بيسأل طالب : من اين ياتى البن ؟ رد : لااعرف فحب المدرس يسهلهاله قاله انتم بتجيبوا البن منين؟ قاله من عند الجيران!!

8-واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح
جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما

9-أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

10-مره واحد ندل فتح مصنع بيبسى وكتب على كل ازازه (رج جيدا قبل الفتح)
ردود بقا يا رجالة

نكت جميلة جدااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جميلة اووووووووووووووووووووى
» صور جميلة جداااااااا
» صور رومانسية جميلة
» رسائل للجوال جميلة
» رسائل للجوال جميلة