منتدي الفارس
السلام عليكم
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتدي الفارس
السلام عليكم
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتدي الفارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفارس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مهم نت

سوف يتم تحويلك تلقائي فضلآ انتظر

برجاء المساعدة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
egypt heart

برجاء المساعدة Empty
مُساهمةموضوع: برجاء المساعدة   برجاء المساعدة Emptyالإثنين يناير 07, 2013 1:46 am

معلش يا جماعة انا عندي مشكلة انا حملت النسخة اخر اصدار وحرقتها علي اسطوانة لكن لما باجي اعمل بوت من الاسطوانة بيجيبلي"error' can't load storm.b2e

ولما احط الاسطوانة عالويندوز بتاعي العادي واجي افتحها وبفتح setup.exe او istorm.exe مش بيرضي يفتح ويقولي only part of a readprocessmemory or writeprocessmemory request was completed

وأخيراً انا ملاحظ حاجة غريبة قوووي انا مش لاقي ملفين winnt32.exe و winnt.exe عشان دول اللي بيسطبوا الاسطوانة اساساً

معلش انا مش فاهم هي النسخة بتعمل لية كدة عشان بجد النسخة عاجباني موووووووووووووووت وياريت تردوا علي
alfares
المدير العام
المدير العام
alfares

برجاء المساعدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: برجاء المساعدة   برجاء المساعدة Emptyالأحد يناير 20, 2013 10:26 am

احنا ردينا عليك علي الفيس
https://alfares.ace.st

برجاء المساعدة
صفحة 1 من اصل 1